Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility זליגמן שחף ייעוץ תקשורת בע"מ | smoove
אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.

זליגמן שחף ייעוץ תקשורת בע"מ


נעים מאוד, אנחנו זליגמן שחף ייעוץ תקשורת בע"מ, משרד לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, יחסי ציבור וניהול רשתות חברתיות.

בראש המשרד עומדים הילה זליגמן-פריד ושי שחף, שני אנשי תקשורת ותיקים ומנוסים, המתמחים בעבודה עם ארגונים ומוסדות בתחום הציבורי, עמותות וארגונים ללא כוונת רווח, בקמפיינים ציבוריים ופוליטיים, בניהול מאבקים ומשברים ועוד.

לאורך השנים אנו עובדים מול ארגונים, גופים ואישים מהמשפיעים בישראל ויש לנו ניסיון עשיר בעבודה מול מגוון לקוחות רחב.

ניהלנו קמפיינים בתחומים שונים, מהגדולים והמשמעותיים במשק הישראלי.

זליגמן-שחף תקשורת מעניק יחס אישי ומקצועי ויודע להתאים את שירותיו לצרכיו, יעדיו ומטרותיו של כל לקוח. המשרד מתמחה בראייה הוליסטית, המביאה בחשבון את מטרותיו ויעדיו של הלקוח, סדר היום הציבורי בישראל ובעולם, המתחרים בעולמות התוכן של הלקוח, האתגרים וההזדמנויות הניצבים לפתחו של הלקוח ועוד.

הבנתנו וקשרינו בגופי המדיה השונים, בעברית ובאנגלית, במדיות השונות, הן בתקשורת הארצית, הן בזו המקומית והמגזרית, מביאה לתוצאות עבור הלקוחות ומייצרת ללקוח חשיפה איכותית, נכונה וממוקדת, בהתאם ליעדים ולמטרות שהצבנו.

אתר: https://zspr.co.il /

פייסבוק: https://www.facebook.com/zeligman.shahaf

אינסטגרם: https://www.instagram.com/zeligmanshahafpr/

מייל ליצירת קשר: [email protected]



ייעוץ אסטרטגי

על מנת להביא לתוצאות מיטביות עבור לקוח, יש צורך בגיבוש תוכנית אסטרטגית ויצירת תכנית עבודה סדורה הנגזרת ממנה. אלו יביאו לתוצאות מדויקות ואיכותיות, ויאפשרו יצירת חשיפה ציבורית ותקשורתית בקהלי הייעד אותם נגדיר כבר בתחילת עבודתנו.

התהליך האסטרטגי מחייב, ראשית כל, לימוד והעמקה של הלקוח מקצה לקצה, מיפוי חוזקותיו ואתגריו, תכניו וה-D.N.A הייחודי לו. בשלב זה נגדיר את המטרות והיעדים הרצויים.

לאחר היכרות מעמיקה, תיבנה תוכנית אסטרטגית ותוכנית אופרטיבית כפועל יוצא, בעזרתן נסייע ללקוח להשיג את יעדיו – להגדיל את המודעות וההיכרות עם פעילותו, להרחיב את קהל הלקוחות, לנצח בקמפיין פוליטי, להשיג יעדים במאבק, לנהל נכון את המשבר, לגייס יותר תרומות ועוד.

ייעוץ תקשורת ויח"צ

ייעוץ תקשורת, דוברות ויחסי ציבור הם בליבת הפעילות של "זליגמן שחף". אנו מתמחים ביצירת חשיפה תקשורתית עבור לקוחותינו, תוך עבודה אל מול כל כלי התקשורת והמדיה.

שנים של עבודת יחסי ציבור חכמה, מדויקת ומאומצת עבור גופים הנמצאים בחוד החנית בישראל, בשילוב חשיבה מחוץ לקופסא, יוזמות תקשורתיות ואירועים מחוללי תקשורת, הביאו את צוות המשרד למומחיות ושליטה בשדות התקשורת בישראל. הקשרים בין יועצי המשרד לאנשי התקשורת הבכירים בישראל, ביניהם עורכים, מגישים, פרשנים ומפיקים, מובילים להצלחות עבור לקוחותינו.

בתוך עבודת יחסי הציבור משרדנו משלב תקשורת קלאסית לצד נוכחות במדיות החדשות, חיבורים עם אושיות רשת ומשפיענים ונוכחות משמעותית ברשתות החברתיות ובכך משלים מעגל תקשורת שלם והוליסטי שכל מרכיב בו מזין את שאר המרכיבים.

כנסים ואירועים

כנסים, אירועים, פסטיבלים ומופעי תרבות הם חלק בלתי נפרד מחיינו ופעמים רבות מהווים חלק מפעילות השיווק של הלקוח למיצוב תדמיתו.

הצוות שלנו בעל ניסיון מעשי בתכנון תוכן מדויק, מעניין ומחולל תקשורת לכנסים ואירועים וכמובן בתכנון ויישום הפעילות התקשורתית והחשיפה סביב האירוע, לפני, תוך כדי ולאחר האירוע.

לאחר עשרות כנסים ואירועים בניהולנו התקשורתי, אנו מגיעים עם סל שירותים רחב ומקיף אשר כולל היכרות וחיבור מיוחד עם חברות הפקה ומפיקים, משרדי פרסום, מפיקי ויזואליה ותוכן, מנחים ומגישים, אמנים, פאנליסטים ומרצים. בין אם נתחיל מהתחלה או נצטרף לאחר שהאירוע שלכם כבר מבוסס קונספטואלית, נוכל ליצוק בו תוכן מעורר, רלוונטי ומעניין, שימשוך סיקור תקשורתי.

ניהול רשתות חברתיות

זמן המסך של כולנו עולה בהדרגה, ובעולם בו המסכים שולטים, הרשתות החברתיות הן מפתח משמעותי להגעה לציבור הרחב.

פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיק-טוק והרשת הבאה שעוד רגע תשתלט על העולם, לא מותירות ברירה וצריך להכיר את כללי המשחק החדשים. כדי לנהל את זה נכון, חייבים מומחים שיודעים מה לכתוב, איזו תמונה תתפוס את העין ומי הקהל שהכי יתעניין בתוכן שלכם.

בעזרת תכנון אסטרטגיית תוכן, יצירת גאנט פוסטים ופעילות ברשתות, ניהול שוטף ואיכותי של הנכסים הדיגיטליים ובחירה מדויקת של מילים וויזואליה, יועצי התקשורת במשרדנו יעצימו משמעותית את הנוכחות שלכם ברשת.

‹ חזרה