Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Salt&Pepper | סוכנות שיווק, מיתוג ואסטרטגיה | smoove
אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.

Salt&Pepper | סוכנות שיווק, מיתוג ואסטרטגיה

אהלן, אנחנו Salt&Pepper סוכנות שיווק, מיתוג ואסטרטגיה. אנחנו מתמחים ביצירה ובפיתוח של תהליכים ופרויקטים שיווקיים עם הבנה עמוקה בקריאייטיב, בתוכן ובאסטרטגיה שיווקית .
אנחנו כאן כדי להציע לכם דרך עבודה מעמיקה ושונה, כזאת שרואה תמיד את התמונה המלאה. מודל העבודה שיצרנו מאפשר לנו להגיע לתוצאות ולתפוקות אידיאליות, לעבודה ורסטילית ולסינרגיה בתהליכי השיווק .

 

Strategy First

ניהלנו והובלנו תהליכי אסטרטגיה אל מול החברות הגדולות והמוכרות בישראל. אנחנו ב-Salt&Pepper מציעים תהליכי אסטרטגיה במחיר שהוא חצי מהמחיר שמקובל היום בסוכנויות אסטרטגיה כי אנחנו מאמינים שזה הכרח לעבודה ממושכת ונכונה.

 

Relationship Marketing

חברנו ב-Salt&Pepper  לפלטפורמת המארקטינג אוטמויישן הטובה בישראל – smoove.

בזכות שיתוף הפעולה הזה אנחנו עושים את מה שאנחנו מאמינים שמצופה מאיתנו לעשות - לא לעצור את השיווק ברגע שהוא הכי קריטי. מסע לקוח לא מסתיים כשליד חדש נכנס למערכת. המסע השיווקי המאתגר והחשוב באמת מתחיל בלקוחות הקיימים, בשגרירים האמיתיים של המותג, בפה לאוזן הדיגיטלי. אין בזה שום דבר סקסי. אחרי מסע ה(עוד לא) לקוח יש את מסע הלקוח

 

הצוות ההיברידי של  Salt&pepper

צוות פורץ דרך וראשון מסוגו שמהווה שותפות אמיתית בין טאלנטים שכירים לפרילאנסרים מובילים, תוך עבודה יומיומית, אפקטיבית ויעילה.
בזכות המנעד האנושי המרכיב את Salt&pepper השותפים והלקוחות שלנו נהנים מפתרונות Tailor-made ויכולות אינסופיות.
כל הטאלנטים שלנו נבחרו בפינצטה, לאחר בדיקות מקיפות, חוות דעת והמלצות והינם מיוצגים ב-Agency של Salt&Pepper.

‹ חזרה