Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עסק קסם - אוטומציה לעסקים עם נשמה | smoove
אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.

עסק קסם - אוטומציה לעסקים עם נשמה

אני מיכל יחיאלי קופנהגן ואני כאן כדי לעזור לך לייעל את ההתנהלות השוטפת בעסק ולהפוך את התהליכים שקורים אצלך לפשוטים, מסודרים וכמה שיותר אוטומטיים.


בעזרת שרביט הקסמים שלי נצמצם את ההתעסקות בכל מה שטכני, מעיק וחוזר על עצמו, ונפנה כמה שיותר מהזמן היקר שלך למה שבאמת חשוב: עשייה שמשמחת ומחיה אותך, מצמיחה את העסק שלך ומביאה הכנסות 🙂


אני מתמחה באוטומציה עסקית, שזה שם גדול ומפוצץ לתחום שפשוט בא לעשות את החיים שלך פשוטים יותר. אני בונה עבור עסקים וחברות תהליכי אוטומציה ואינטגרציה שמחברים בין המערכות השונות בעסק, עושים סדר בתהליכים ונותנים לך ראש שקט ואפשרות להעניק ללקוחות שלך חוויה טובה יותר.


בין המערכות שאני עובדת איתן: Integromat, Zapier, Airtable, iCount, קארדקום, חשבונית ירוקה, Google Drive, Gmail, Bulldog WhatsApp, ClickUp, Trello, Wix, Wordpress ועוד.

וכמובן Smoove! אני אוהבת את המערכת והכי אוהבת למצוא בעזרתה פתרונות לאתגרים שאני פוגשת אצל העסקים שאני עובדת איתם. כבר העברתי כמה וכמה לקוחות ממערכות דיוור אחרות ל-Smoove, וכולם התאהבו.

יצא לי לבנות בעזרת Smoove מערכת הרשמה אוטומטית וגנרית לוובינרים, מערכת ניהול של מתעניינים בהשכלה גבוהה, ואוטומציות שיווקיות מגניבות לעסק שמקיים סיורים וסדנאות.


אשמח לפגוש גם את האתגר שלך!

 

לאתר שלי: https://esekkesem.com/

דף עסקי בפייסבוק: https://www.facebook.com/esekkesem

ערוץ היוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCD2qYyivNo0wUjHLW2TyIvw

‹ חזרה